möte

Sitter nu i skolan och har nyss haft ett ytterst intressant och trevligt möte med 2 representanter från 3;an och sen Samuel, vi hade utvärdering av FokUs och Panorama med Christian. Trocadero och bullar stog på menyn och de satt verkligen fint efter ett hårt idrottspass. Nu ska jag försöka att få Naturtypsarbetet klart, typiskt att man är ute i sista sekund igen. Som tur var så var Martin snäll och gav oss ända till kl. 23.59 i morgon innan det ska vara inlämnat. Har bara två punkter men jag, Matilda och Ellinor har verkligen inte valt ett lätt område att skriva om, bra att jag upptäcker det förs nu. Jag hade planerat att det skulle flyta på men nu är det verkligen grus i systemet, jag kommer verkligen ingen vart. Ska försöka samla mig en aning innan det är dags att sätta igång med de hela igen. Wish me good luck, jag lovar det behövs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0