död

Idag vaknade jag med ont i magen & i huvudet, kul när de är lördag o allt!
Låg kvar i sängen till jag blev hungrig och gjorde då lite frukost. Sen kom lillebrur in o vi satt vid datorn ett tag, sen drog ja på en film på min dator som vi satt och tittade på riktigt mysigt!
Vi satt på mitt rum till klockan 6 då bad vi mamma om att köra oss till Lindöhallen o där bjöd mamma oss på en stooor påse godis, mumma!
När vi kom hem från affären hade mamma lagat "2 rätters middag" så vi åt o pratade ett bra tag tills ja tröttnade, då gick jag upp till mitt rum med en skål godis och en coca cola burk. Strax därefter kom lillebrur också upp o nu sitter vi här, snart blir de nog hot shot och mr bean. Underbar lördagkväll med andra ord. vi hörs!!!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0