överlycklig!!!

När ja gick o la mig igår hade ja så sjuuuukt ont i magen! Ingen aning om va de va, hela magen värkte plus att de gjorde ont vid revbenen och korsryggen. Skit läskigt va de, gjorde ju tillomed ont när ja klämde på magen! Kvittade hur ja låg, de gjorde så sjukt ont så ja trodde fan att min sista stund var kommen. Låg och led ett bra tag o tyckte synd om mig själv. Sen gick ja iallafall upp eller gick o gick fick gå ihopkrupen för de bara pulserade, tog en ipren o gick o la mig igen, tillslut så somnade ja i allafall. Vaknade sedan upp till en söndag o ja hatart!
Söndagar är alltid så sega o så äre ju skola i morgon också, finns bara en fördel som ja inte tänker ta upp här. När ja väl hade piggnat till lite så gick ja upp o gjorde iordning frukost. Satte mig vid tv;n o slog på datorn och sen har ja suttit här. Lucas kom in efter ett tag o vi tittade på film. Sen fortsatte tv tittandet o sen vart de att skriva på geografi uppsatsen, gick bra för en gångs skull! Sen blev de att titta på Hells Kitchen, One Tree Hill, Top Model o nu Ensam Mamma Söker. Underbart att bara ta en lugn dag!

Vi hörs, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0