saknad

Har tyvärr inget att skriva, men känner endå att ja behöver lätta mitt hjärta ibland.
De flesta kanske inte vet dehär, men pappa o hans sambo ska ju skiljas nu. Har kännt mig ganska nere den senaste tiden, även fast ja vet att de är vad dom bägge vill. Allt dumt ja har gjort, i början önskade jag nästan att detta skulle hända eftersom jag ville ha min pappa ifred haha sjukt nog, jag såg maria som en rival. Men jag har vuxit till mig och nu kommer jag verkligen att sakna henne nu!
Hoppas att vi kommer kunna ses endå, trots allt som händer nu.
Jag känner vekligen att jag har fått kontakt med dom, speciellt med emmelie, hon har varit som en syster för mig under alla dessa år. Inte för att våran vänskap kommer att avslutas här. Men allt kommer kännas så extremt konstigt. Under så lång tid har jag alltid haft henne att vända mig till om de skulle vara något speciellt.
Jag kommer alltid komma ihåg våra resor utomlands och alla roliga saker vi har gjort tillsammans, du ska veta att även om våra vägar skiljs åt här, så kommer jag alltid finnas för dig för jag älskar dig så otroligt mycket gumman!
Kommer sakna alla mysiga kvällar, allt prat!
Ångrar att jag inte tog vara på den tiden vi hade tillsammans som familj.

Nu har iallafall lättat mitt hjärta, lite skönare känns de ju iallafall.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0