trött

Sov väldiiigt dåligt inatt. När klockan ringde så va jag jätte pigg. Gick upp och duschade o fixade mig o sen hoppade jag på bussen till skolan. Kom till skolan ca 20 minuter innan vi började så vi gick ini klassrummet och körde lite hänga gubbe, snacka om att ja ägde ut alla! Sen kom bertil in o vi började samhällslektionen, snacka om att vi har de kul. Vi gjorde lite frågor om demokrati, han sa även att vi fick ta rast o sluta när vi ville så de blev bara frågorna sen tog vi en lååång rast o köpte cola. Sen gick vi och satte oss i sofforna o snackade med bertil lite. Sen blev de mat, halvkass som alltid. Sen var de bild, kul som alltid, vi skulle göra en picasso bild. Sen vare idrott o volleyboll, inte direkt så kul de blev aldrig något spel o bollen flög jämnt långt bort som fan. Värdelöst. Sedan skyndade jag mig snabbt till bussen o åkte hem. Så klart så hade ja glömt hemnyckeln o mamma o bengt va i sthlm. Men sen hittade ja extranyckeln o tog mig in. Satte mig i sängen med datorn o tv;n o sen har ja suttit här sen dess. Snart blir de natten!

Puss!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0