Bad day

Okej, hela veckan har varit riktigt dålig.. Jag tror inte jag vet
varför, jag blir bara allmänt irriterad på det mesta som kommer
i närheten av mig. Självklart stör jag mig inte på alla, men jag
stör mig på det och det är inget jag kan rå för.. Sur blir jag!!!

Idag så tog jag till vara på lite goda råd och ryckte upp mig lite.
Drog med mamma till stan och tog en sväng till bibloteket.
Lånade två böcker om Borderline personlighetsstörning som
jag ska skriva en uppsats om i psykologin. Sen gick vi till ett
litet café och tog en fika, där blev det en massa snack om
trigeminusneuralgi och borderline mm, ganska skönt att prata
lite för en gångs skull..
Därefter tog vi bilen till knäppingsborg och handla lite fisk och
ost, typiskt henne..

Den här kvällen blir ju antagligen inte speciellt rolig, mamma
och bengt är i stan på resturang eller nått. Får sätta mig o
plugga lite o dunka musik..

Pusstja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0